dilluns, 13 de febrer del 2012

El tramvia amb rodes de carro

(Encetem un micaco mediador...)

Agafo sovint el Trambesòs línies T5 i T6, les que arriben a Badalona. De vegades són trajectes curts (dos o tres parades) i de vegades llargs (tota la línia de punta a punta) però siguin desplaçaments curts o llargs el que sempre passa és que per la part de Sant Adrià del Besòs i Badalona d'aquestes dues línies sempre s'observa més gent que entra sense pagar que pagant, i, lamentablement, també és força comú trobar-te amb individus que no respecten les mínimes normes de civisme i comportament imprescindibles. Això fa que gairebé sempre baixi del tramvia de mala llet.

Sembla ser que els senyors del Trambesòs ja en són conscients d'això, i llegia l'altre el següent ...

Notícia El Periódico

... ara bé,, us pregunteu a qui han contractat ? experts en treball social, sociòlegs, educadors socials... ummm... no, no és ben bé res de tot això ...

Notícia El Periódico

... i pel que comenten els mateixos mediadors sembla ser que són força eficients ...

Notícia El Periódico

... tan eficients que un no pot evitar preguntar-se que coi fotem que no despatxem a tots els Mossos d'Esquadra i els contractem a ells i als seus amics ! Per cert, a més de disculpar-se (cosa que està molt bé), suposo que se'ls van aplicar les multes i penes previstes per aquests casos, no?

Així les coses, no he pogut evitar recordar aquella altra notícia que vaig llegir fa temps ...

Notícia Vilaweb

... i em pregunto quan temps passarà fins que tots els tramvies de les línies T5 i T6 llueixin aquell cartell que es va fer tan popular a les obres...

Cartell Vigilància Roda Carro

... i em segueixo preguntant si els que manen consideren que tot això és normal ? Perquè si consideren que sí, espero que també contractin mediadors de la CUP o Maulets. Així, quan jo tingui cap mena de problema en comptes d'enviar-me als Mossos espero que m'enviïn els meus mediadors. O és que jo tinc menys drets que els membres d'altres col·lectius ?

Me'n vaig al badiu...
Visca la terra !!

5 comentaris:

Sergi ha dit...

Només em surten insults davant d'aquestes informacions. Això és l'impost revolucionari, sembla mentida que a dia d'avui aquestes coses encara sigui possibles. Ara, quina solució aportar, si aquesta gent ho té més que estudiat? Si no són ells seran uns altres...

El porquet ha dit...

El col·lectiu gitano jo no sé com se les empesca però sempre surt triomfador de totes aquestes guerres de guerrilles...

Et podria explicar força històries de com, per exemple, no paguen rebuts d'aigua, gas, llum i és literalment impossible tallar-los aquests serveis (com passa amb qualsevol altre client que no pagui els rebuts) per la pressió que exerceixen a l'interior dels seus barris. S'hi arriba a anar amb policia però, ni així.

Al final, doncs, es deixen per casos impossibles i segueixen consumint aigua, llum, gas, etc sense pagar un duro (ja els posem la resta per ells).

Aiiiii paiooooo!!!!

AhSe ha dit...

A mi em sembla bé que hi hagi gitanos treballant per al sistema. La pregunta és, evidentment, quina falta fan els mossos d'esquadra, la policia i d'altres que suposadament havien de resoldre la situació resolta amb els tals gitanos...

Jordi ha dit...

Vaig pensar exactament el mateix en veure la notícia. O amb ells o ells contra tu...

Carquinyol ha dit...

xexu: exactament la mateixa solució que quan qualsevol de nosaltres vol passar-se de llest.

el porquet: m'ho crec de totes totes això que comentes.

ahse: el problema és que els que comentem avui només treballen per a determinades coses...

jordi: s'hauria de posar remei.

Publica un comentari a l'entrada