dimecres, 21 de març del 2012

Del Villarato a l'Iran-Contra !

(Encetem un micaco sorprès...)

Vivim temps en que és força comú que al llegir una notícia no té l'acabis de creure i l'hagis de tornar a rellegir i a cercar en altres mitjans per assegurar-te que allò que explica va de debò.

O potser actuaríeu d'una altra manera a llegir coses com ara ?

Notícia Ara
Notícia Ara

Realment fa por pensar en a quin tipus de ment malaltissa se li poden ocórrer aquestes coses. I encara més por pensar que potser hi ha gent que s'ho creu i tot !

Per cert, això deixa als defensors de la teoria de la conspiració del 11-M en petits i insignificants aprenents de paranoics !

Me'n vaig al badiu...
Visca la terra !!

5 comentaris:

tobuushi ha dit...

Doncs a mi m'agradaria que fos veritat, el tema de Siria vull dir.

El porquet ha dit...

Estic flipant... Potser hauríem de prendre exemple i la propera vegada que el Puyol rebutgi una pilota amb contundència agafar-ho com exemple del que hauríem de fer amb el nostres estimat país opressor.

Sergi ha dit...

Quan ho vaig llegir també em vaig quedar de pasta de moniato. Però el que més em va sorprendre de tot va ser comprovar que no era 28 de desembre.

Jordi ha dit...

Doncs jo, fins ara, em pensava que era una broma.

Carquinyol ha dit...

Isaac: Bé, del Sandrusco jo m'esperaria quasi qualsevol cosa :P

El porquet: Això... i així sortirem també a Intereconomia del mateix pal !!! :D

Xexu: Difícil de creure, eh?

Jordi: Sembla ser que la mateixa cadena va fer el mateix en una altra ocasió.

Publica un comentari a l'entrada