dimarts, 10 de juny del 2014

Jo, l'anormal

(Encetem un micaco explicatiu…)

L’altre dia l’alcalde de la meva ciutat, Badalona, va repiular aquest missatge que suposo l’hauria fet gràcia…

Twitter

… que venia a dir que tots els que no dèiem que bé que ho estava fent érem una mena d’anormals. Dos repiulades més tard, l’autor de la piulada em venia a dir que potser anormal no ho era però estava tan adoctrinat que no veia la realitat.

Bé, doncs com en els 144 caràcters del twitter és difícil explicar la realitat que visc a la Badalona Albiolanada, aprofito aquí per explicar-ho.

A la Badalona que visc cada dia segueixo veient la mateixa porqueria als carrers i a la paret que quan manaven els altres, segueixo veient el mateix grau d’incivisme que quan manaven els altres i segueixo veient la mateixa desídia per part del govern local per fer complir aquella magnifica Llei de Civisme de que tant es parlava fa temps, exactament igual que quan manaven els altres.

Jo, per la meva part, segueixo sense poder obrir les finestres perquè m’entra tota mena de soroll i fum de cigarretes dels clients del bar que surten a beure la cervesa al carrer (cosa prohibida) davant l’absència absoluta de cap tipus de control per part de la Guàrdia Urbana. Si, ja sé que podria denunciar-los, però no sé, com que em faria il·lusió que de tant en tant passés una parelleta passejant per sota casa i comprovant totes les coses il·lícites que es fan. O sigui, que estic exactament igual que amb el govern anterior.

Si el xiquet se’m posa malalt el cap de setmana o per la nit haig de sortir disparat amb un taxi cap a Can Ruti, que no està exactament dins de la ciutat i si força enmig de la muntanya perquè en tota Badalona, sí aquesta Badalona mega-guai tercera ciutat del Principat, no tenim ni un pediatra de guàrdia en tot el casc urbà (en l’Hospital Municipal del Centre tampoc). O sigui, com abans. Les línies d’autobusos sí que han variat des del darrer mandat, però en el meu cas o justament m’agafen més lluny o triguen més o bé fan més volta, o sigui, que estic pitjor que abans.

Per acabar-ho d’arreglar el Gorg segueix sent un desert de solars buits que segueixen sense comunicar-se amb el Port de Badalona tot i estar al tocar, tot i que el Port sí que comunica amb el Passeig Marítim, cosa que segurament estarà molt bé però que a mi com que me la porta una mica fluixa perquè la caminada que m’haig de fotre per arribar (tot i estar al tocar just a l’altra costat de la via) segueix sent E-XAC-TA-MENT la mateixa que havia de fer abans de que manés el PP.

Ara bé, cada dia que passa tenim més estàtues situades pels carrers i l’Albiol ens porta la flor i nata del PP a visitar la ciutat. Evidentment, es queden el menor temps possible (endevineu perquè...) i no sé jo si tornaran durant una temporada. Això si que reconec que ha canviat !

I ho deixo aquí però podria continuar parlant de la fantàstica oferta de col·legis públics que hi ha a la meva zona i que fa que porti al meu xiquet a un concertat tot i que se’n capgirin els budells només de pensar-hi… o sigui, el mateix que quan manaven els altres !

Però ei, que sí, que estic mega-adoctrinat i no veig tot allò de bo que fa l’Albiol...

Me'n vaig al badiu...
Visca la terra !!

3 comentaris:

Sergi ha dit...

L'únic bo que fa l'Albiol, com tot el PP, és anar contra els immigrants i contra Catalunya. Això és l'únic que fan, i naturalment, per alguns està molt bé. Perquè d'altres podrien arreglar les ciutats, treballarien per satisfer les sensibilitats dels ciutadans, però per alguns ser espanyol i espanyolista ja és garantia de fer les coses bé. No hi podem estar més en desacord, oi?

Carquinyol ha dit...

Xexu: això d'anar contra els immigrants no és ni bo, és el fàcil i el populista. El que ha de fer és anar contra qui ho fa malament, sigui immigrant, badaloní o de l'espai exterior. Però és que en aquesta Badalona del PP sembla que certs sector tenen bula PaPal...

Jordi ha dit...

Aquest no ha fet res a Badalona. En aquesta ciutat falta gent que vulgui fer alguna cosa normal a nivell de carrer.

Publica un comentari a l'entrada