dilluns, 2 de setembre del 2013

Records de vacances

(Encetem un micaco postvacances…)

Hi ha gent que compra nines vestides de sevillana, altres barrets mexicans i fins i tot d'altres que omplen les maletes de enganxines magnètiques per a les neveres. Jo sóc més simple, només necessito endur-me una imatge, una rialla, un somriure i una abraçada per recordar-me d'aquells moments que vaig tenir la sort de gaudir amb aquells que més estimo ...

Oliva de la Frontera
València
Real

… encara que si a tot això l'acompanya el sabor d'una paella feta amb llenya de taronger, d'una amanida de tomàquet valencià acabat de collir, d'un poliol amb menta i anís de matinada o d'un boníssim pernil de gla… qui és capaç de negar-se ?

Paella
Amanida
Pernil
 
 
 
Me'n vaig al badiu...
Visca la terra !!

6 comentaris:

Daniel ha dit...

Coi nano. M'has fet començar el dilluns salivejant! Ben retornat!

Sergi ha dit...

El dilluns es lleva amb la gent matinera que torna de les vacances. Al llarg del dia suposo que altres blogaires aniran reapareixent. No ens n'hem ni adonat, però el setembre ja està aquí. Ben tornat.

tobuushi ha dit...

Ben tornats!

Jordi ha dit...

Ben tornat! Jo també m'incorporo avui. Acabo de dinar i ja m'ha fet gana de nou!!!

El porquet ha dit...

Vailet, jo no m'hi negaré pas!

Carquinyol ha dit...

Moltes gràcies a tots !

Publica un comentari a l'entrada