dimarts, 1 de setembre del 2009

La fotografia de les vacances


(Encetem un micaco de retorn...)

És curiós comprovar com molts dies uns tenen tradicions associades. Així, mentre l'u de novembre s'han de menjar panellets i veure moscatell, l'u de maig, en canvi, s'ha d'eixir al carrer per a reivindicar el drets dels treballadors (encara que avui dia molts el que reivindiquen és el temps de platja). Un altre u interessant és l'u de gener, dia de ressaques i concursos de salts de trampolí i, com no, l'u de setembre, dia de retorn a la rutina i en el qual és molt habitual veure gent adormida als transports públics.

I com que agafar de nou el ritme habitual de vida costa cada any una mica més, començarem la nova temporada bloquística penjant unes quantes fotografies d'aquestes vacances recent acabades (per a disgust meu) i demanant-vos quina d'elles us agrada més. Moltes gràcies per les vostres opinions i ànims per a tots aquells que estigueu en la meva mateixa situació.



Nota d'aniversari: Avui fa exactament 70 anys que va començar una de les èpoques més violentes dels temps moderns, la Segona Guerra Mundial, una d'aquestes coses que cal recordar per no repetir-la mai més.


Me'n vaig al badiu ...
Visca la terra !!

11 comentaris:

Rita ha dit...

Bona nit i benvingut! Quina alegria retrobar-te de nou per aquí!!!

Les fotografies són tan maques totes que se'm fa difícil dir quina és la que més m'agrada, però te'n diré 3, va: les postes de sol, per descomptat :P, i la de la font del Túria.

Que sigui molt lleu demà, jo ja fa 15 dies que em vaig reincorporar i ja hi he passat.
Petons!

Marga ha dit...

Bentornat Carquinyol!
coincideixo amb la Rita sobre les fotos així que, per no dir exactament el mateix, em quedo amb la vesprada a l'Oliva de la Frontera.

Jo, vacances, vacances, encara no les he fetes. A mig mes, em perdré per algun racó màgic del nostre país petit.
Mentrestant, estic contenta de poder llegir-te de nou.

Ànims, que la rutina és el que després ens fa gaudir del temps de lleure. ;-)

Laia ha dit...

Bentornaaat! :-)

A mi les postes de sol em tenen el cor robat... però la resta també són molt maques, es fa difícil triar!

Uhm... diré la d'Oliva de la Frontera i la dels Reales Alcázares (espero que no hagis tornat gaire socarrimat d'aquelles terres!)

kika ha dit...

home, la foto d'oliva de la frontera es bonissima, pero jo em quedo amb la de zafra, per raons sentimentals: tambe hi he estat aquest estiu!

ddriver ha dit...

Ben tornat!! Ostres quines fotos mes guapes!! falta la d'un taxi ;(

Uribetty ha dit...

Voto per:
Oliva de la Frontera - Vesprada.
Pels colors i el plaer de fer un bany a la piscina de nit ;)
Salut company!

Alepsi ha dit...

Collons rei! Vaja viatjot t'has fotut, no???

Jo voto per la de Oliva de la Frontera. És realment preciosa!

Sergi ha dit...

Ben tornat!

Per això que expliques, jo tornaré a la feina el dia 7...

Home, a mi la que més m'agrada potser és la d'Oliva de la Frontera, encara que no sé on para això.

AhSe ha dit...

Molt maques les fotos! Fins i tot fan enveja...

zel ha dit...

No he vist ni una foto, però no tamoïnis, és la boja de la meva connexió, ja les veuré...El que em fa il.lusió és la teva tornada!

Petonassos!

Carquinyol ha dit...

Moltes gràcies a tots pels vostres comentaris... ja veig que la fotografia guanyadora és la de Oliva de la Frontera. Els propietaris de la casa on la vaig fer estaran contents !!

Per cert, Oliva de la Frontera és un poblet de Badajoz.

Publica un comentari a l'entrada