dijous, 20 de març del 2008

Cròniques Falleres : Cremà


(Encetem un micaco faller...)

Avui s'han acabat les falles d'aquest any amb la Cremà. I tot i que jo voldria haver vist cremar aquesta falla de Na Jordana ( digueu-me recaragolat ) ...


Falla Na Jordana

... la cosa no ha estat possible perquè hem d'agafar un autocar molt d'hora avui, així que ens hem conformat amb veure cremar una falla de barri, que tot i ser molt més petita i menys espectacular, no per això deixa de tenir tots els ingredients com ara la mascletà, el castell de focs i l'encesa de la falla.


Mascletà

Castell de Focs

Encesa

Cremà

... i d'aquesta forma s'acaben les meves cròniques falles d'aquest any, tot i que m'agradaria comentar i ensenyar alguns detallets que m'han agradat, però això ja serà quan torni, que ara estaré uns dies de desconnexió. A reveure !!


Me'n vaig al badiu...


Visca la terra !!

6 comentaris:

ddriver ha dit...

avui mentres sopava a un bar he vist com cremaven una falla,no se si era la del Koeman,esprem que sigui un presagi per dema

nimue ha dit...

moltes gràcies per les cròniques i per les magnífiques fotos! ha sigut una mica com estar a casa. :)

Sinblancaporelmundo ha dit...

Aquests castellans no tenen ni puta idea d´Espanya,

http://sinblancaporelmundo.wordpress.com/2008/03/22/vosotros-los-castellanos-no-teneis-ni-puta-idea-de-espana/

Anònim ha dit...

Doncs ets un recaragolat! :-D


P.S.
( Que es aixo, recaragolat? )

. ha dit...

Massa falles!!!

Anna ha dit...

quines cròniques més ben il·lustrades! Estaré esperant el resum detallat quan tornis.

Publica un comentari a l'entrada