divendres, 6 de maig del 2011

Una de l'Oest


(Encetem un micaco farwest...)

Donant una ullada a les notícies dels darrers dies podem trobar tots els ingredients d'una típica pel·lícula de l'Oest. Tenim el sheriff...

Notícia Terra

... els indis ...

Notícia Ara

... els vaquers ...

Font Google

... el ramader malvat ...

Notícia RTPA

... els búfals ...

Font Google

... els federals ...

Notícia ElEconomista

... els confederals ...

Notícia El Punt

... els atracaments ...

Notícia InfoTarget

... els penjats ...

Notícia NBC

... les diligències ...

Notícia La Vanguardia

... i allò tan típic de "tindràs un judici just i després et penjarem"...

Notícia La Vanguardia

Nota The End : Per sort també tenim la típica escena en que a darrera hora es salva al condemnat a la forca...

Notícia Ara

Me'n vaig al badiu...
Visca la terra !!

9 comentaris:

LoyKaPV ha dit...

Una peli amb final feliç...però jo li afegiría un: The End?

LoyKaPV ha dit...

Per cert, m'encanta el teu nou banner!

Rita ha dit...

Plas, plas, plas!!! :)

Sergi ha dit...

Jo ho deixaria en pel·lícula i prou, ni de l'oest ni res. Ens venen sopars de duro per totes bandes.

El porquet ha dit...

Amb aquest batibull ja he quedat ben marejat. Però no deien que els búfals estaven en extinció?

Laia ha dit...

Doncs a mi m'ha agradat molt, molt ben trobat carquinyol!!! Però ara no et sabria dir si és una peli de l'oest o una peli de por, la veritat...

AhSe ha dit...

I don't get it. :-D

Carquinyol ha dit...

Thor: veurem com acaba la 'peli'. Per cert, el banner no era nou ;)

Rita: umm... què hi ha mosquits ??? :P

Xexu:Home, si té Sheriff i indis de moment de l'Oest... :P

El Porquet: depèn de la subespècie !!

Laia: potser de l'oest i de por alhora !

AhSe: Necessites sortir més, obrir la ment,adquirir nous punts de vista ... :P

LoyKaPV ha dit...

Doncs no m'enrecordava...però era brutal. xD

Publica un comentari a l'entrada