divendres, 12 de setembre del 2008

Retrobaments


(Encetem un micaco personal...)Estel·lada

En aquest temps de desconnexió bloquística obligada no han estat poques les vegades que m'han entrat ganes de fer un apunt per comentar tal notícia, contar-vos una cosa que he vist o simplement penjar una foto. Suposo queaixò de fer un bloc és com fer esport, que quan ho fas amb regularitat quan ho deixes de fer ho trobes a faltar.

Aquestes vacances van passar ràpides, vam anar amunt i avall veient familiars i amics, i tot i no haver fet tot allò que volien prou n'hem fet, ja que m'he passat força estona enganxat a l'ordinador portàtil. I ara, després de les vacances ,arriba l'època dels retrobaments, però a diferència del Nadal, època clàssica de retrobaments, aquests retrobaments no són pas tan agradables: retrobaments amb l'angoixa de la feina, amb l'estrès de la ciutat, amb el matinar sense ganes,...

I com que fins avui no podré continuar amb el que m'ocupa tantes hores darrerament, ahir vam aprofitar per anar a donar un tomb per Barcelona. I allà els retrobaments van continuar : amb la invasió de turistes, amb les estàtues de la Rambla, amb les Diades. Sí, Diades, en plural, perquè, malauradament, hi ha tantes Diades diferents com grupets independentistes. I, almenys a mi, això em produeix una sensació rara, sobretot al sentir-los cridar contra Espanya quan amb la seva desunió els hi estan fent el joc. Si de debò el que els importa és la independència, no seria millor unir-se per aconseguir-la i, una vegada aconseguida, barallar-se si cal ?

Nota Personal: Després de gaudir de dos dies de treva projectual avui tornaré a ficar-me en el procés, l'entrega està pròxima i ja tinc ganes de passar-ho tot. Si tot va bé avui faré els darrers retocs de la memòria i ja la deixaré llista per a imprimir-la i enquardernar-la, així, la setmana vinent l'entregaré i l'altre faré la presentació. En fi, que segueixo liat.

Me'n vaig al badiu...

Visca la terra !!

7 comentaris:

Rita ha dit...

No ho podies dir millor, aquest és el problema que tenim: pocs i malavinguts.

Sort amb el projecte, t'esperem eh! :-))

ddriver ha dit...

si es una pena pero es el que tenim i smepre em tingut i despre sla dreta catalana venen el pais per darrera i sempre ha estat aixi i sempre ho sera lamentablement,força amb el projecte

nimue ha dit...

molts ànims amb la recta final del projecte! i ves apuntant coses al teu cap per explicar-no després! ;)

Laia ha dit...

Em sembla que les classes de coordinació molts se les van perdre...


Molta sort amb el projecte!

zel ha dit...

Homeeeeeeeeee!!!!! Ja trobava a faltar el Badiu, sort que has passat a menjar fideus que si no encara hagués tardat més dies! I això que tinc el costum d'anar voltant!!!!

Final de carrera, eh? això ni t'ho pensis, rei, les carreres no s'acaben mai, vull dir els papers que ens fan fer les carreres...

Doncs això, bentornat que els veïns de vadiu ja t'enyoràvem. Carquinyoli!
(Carquinyoli guapo, Carquinyoli guapo....)Torna bé per mal, em deia la mama, la reina dels fideus...
Per cert, sota els fideus, hi ha fotos dels país basc per fer-te enveja, jejejeje....

Anònim ha dit...

Massa poques queixes a aquest post! Deu ser que l'acid comentarista encara no l'has retrobat ;-)


P.S.
Del micaco no dic res, tot i que, potser... podria haver-se relacionat amb els retrobaments.

efe ha dit...

No sé. Jo no sóc gaire partidari de les unions. S'acostumen a fer a la baixa.

A més, supose que es poden voler independències diferents, no?

Publica un comentari a l'entrada