divendres, 9 de març del 2012

I ara, la solució...

(Tanquem un micaco raconaire...)

Tal com us vaig prometre dilluns, avui publico la solució de l'entreteniment micaquer raconaire de fa una setmana, així com l'enllaç a les fotografies.

Començaré publicant el mapa en versió Google Maps dels indrets...

Racons de Barcelona 2 - Mapa

… i acabaré amb la descripció racó per racó. Moltes gràcies per participar !

Racons de Barcelona 2 - Foto 1

Detall del Pati del Palau de la Generalitat de Dalt. Plaça de Sant Jaume, Barri Gòtic

Racons de Barcelona 2 - Foto 2

Jardins de Mossèn Cinto Verdaguer. Carrer dels Tarongers, El Parc de Montjuïc

Racons de Barcelona 2 - Foto 3

Sepulcre del cavaller Miquel de Boera, Capita General de Galeres de les Espanyes al segle XVI. Església de Santa Anna.

Placeta Ramon Amadeu. Barri Gòtic

Racons de Barcelona 2 - Foto 4

Claustre del Monestir de Pedralbes. Baixada del Monestir, Pedralbes.

Racons de Barcelona 2 - Foto 5

Portal de l'antic monestir de Natzaret i Valldonzella. Carrer Verge. El Raval

Racons de Barcelona 2 - Foto 6

Jardí Botànic. Carrer Doctor Font i Quert, Parc de Montjuïc

Racons de Barcelona 2 - Foto 7

Palau Requesens. Carrer Bisbe Caçador. Barri Gòtic

Racons de Barcelona 2 - Foto 8

Capelleta de Santa Eulàlia. Baixada de Santa Eulàlia. Barri Gòtic

Racons de Barcelona 2 - Foto 9

Drassanes. Avinguda de les Drassanes. El Raval

Racons de Barcelona 2 - Foto 10

Palau Desvalls i Torre Sobirana. Parc del Laberint. Carrer dels Germans Desvalls. Horta

Me'n vaig al badiu ...

Visca la terra !!

4 comentaris:

Sergi ha dit...

Bravo! Continuo amb la meva mitjana de no encertar-ne ni una!

El porquet ha dit...

Ooooh, ara me n'he adonat que em vaig perdre el joc... quina llàstima!!!

Saps, la setmana passada vaig estar sopant al Palau Requesens. Una delícia!

Laia ha dit...

Doncs jo, haver-ne encertat una és el meu rècord!!! ^-^ I me la guardo, aquesta guia (de la mateixa manera que tinc guardades la teva ruta pel gòtic i la ruta de les xocolateries!). Molt aviat em pot fer servei!

Carquinyol ha dit...

Moltes gràcies a tots els que hem participat, i als que no també !! ;)

Publica un comentari a l'entrada