divendres, 20 de gener del 2012

Amb la Rambla equivocada

(Encetem un micaco enllaçat...)

De tant en tant consulto a Flickr (lloc on penjo les fotografies que publico al bloc amb llicència CC) l'ús que altres persones n'han fet d'elles. Algunes d'elles són utilitzades a entrades de diferents Viquipèdies en diferents idiomes, unes altres apareixen en publicacions digitals i diferents blocs i algunes inclús han fet el salt al paper. Fa gràcia veure on poden arribar les fotografies fetes amb la meva petita càmera de butxaca.

Sempre hi ha algun lloc que et crida l'atenció. No fa gaire vaig veure que una fotografia de la Rambla de Badalona havia estat enllaçada per la següent pàgina web ...

http://traveltamed.com/9-best-cities-to-visit-in-the-world/

... ja que això de '9 best cities to visit in the world' és una d'aquelles frases que no aplicaria a Badalona. Així que vaig anar a la pàgina i el misteri va quedar aclarit al moment ...

Font: Avui

... realment confondre la Rambla de Badalona amb la de Barcelona potser no és que sigui massa greu per a un estranger que no coneix el país, però que ho faci una pàgina 'de viatges' ho trobo fort i poc seriós. Doncs bé, sembla ser que el responsable no en tenia prou amb això i va acompanyar la foto amb aquesta 'descripció' de la Ciutat Comtal (us faig una traducció aproximada)...

"Barcelona encapçala moltes llistes com una de les millors ciutats de vacances. Hi ha alguna cosa per a tots a Barcelona. Les Rambles, o més aviat La Rambla, té una gran barreja de botigues,restaurants i establiments de begudes i la Platja de la Barcelona ofereix volley-platja, esports aquàtics i prendre el sol. La cultura catalana es veu per tota la ciutat, on no es viu mai gaire lluny d'un plat de tapes i una guitarra flamenca. La ciutat s'omple de vida nocturna amb la beguda i el ball a les discoteques i bars que voregen els carrers empedrats amb encant."

"Cultura catalana","tapes" i "guitarra flamenca"... sembla ser que aquest bon home realment s'hagi informat al meu barri de Badalona ! Potser la tria de la fotografia no ha estat tan 'casual' després de tot ! Bromes apart, em pregunto jo si la resta d'articles d'aquesta pàgina tenen el nivell que té aquesta entrada de la Ciutat Comtal.

Per la meva part, jo he descobert una web on mai de la vida em dedicaria a cercar informació per a planificar els meus viatges.

Me'n vaig al badiu...

Visca la terra !!

5 comentaris:

tobuushi ha dit...

LOL
No sabia que Trias havia mogut les Rambles i les havia posat en paraŀlel al mar. Per cert, molt bona la foto de la Rambla de Badalona.

Jordi ha dit...

Des de que conec Badalona sempre m'he preguntat perquè a aquest carrer se li diu La Rambla, quan aquest nom correspon a una riera sorrenca i, per tant, hauria de ser un carrer (antiga riera) de muntanya a mar. Li tocaria ser un passeig marítim, del mar, de llevant, ...

Amb els salaris que es paguen actualment no hi ha professionals per fer bé la feina.

ddriver ha dit...

pensava el mon esta boig boig boig 9 cities to visit i Badalona netre elles....

Carquinyol ha dit...

Isaac: Si és que Trias quan s'hi posa... :P

Jordi: És que els carrers pels quals arribaven les rieres al mar a Badalona són tan estrets que no hi podien fer una Rambla en condicions i per això vam haver d'innovar !! :P

ddriver: Noi, és que des de que mana el PP que la ciutat té un aire ben diferent !!! :P :P

ddriver ha dit...

no no ja ho veig ja

Publica un comentari a l'entrada