dimarts, 10 de gener del 2017

Comencem amb 11 !

 

Qui apunt publica any empeny i empenyent empenyent aquest blog ja fa 11 anys que està en funcionament. I no vegis les coses que canvien en 11 anys en tots els aspectes. Queden lluny aquells temps en que et felicitaven perquè el blog complia 2 anys...

Quan vaig començar amb el bloc ho vaig fer en la pàgina bloc.cat, amb un ordinador mig barebone amb Windows XP, utilitzant com a gestor de blog el WB Editor i l'editor d'imatges Paint Shop Pro. Les notícies que m'agradaven les guardava en del.ici.ous i els apunts a mig escriure els feia amb el Open Office.

No gaire temps després em vaig passar al món Mac. De Fet, quan estava amb el blog estava provant un Hackintosh que em va agradar tant que va fer que comprés el meu primer ordinador Mac, un Mac Mini que el vaig utilitzar de servidor 24h al dia i que 8 anys després encara funciona... per a segons quines coses !

Doncs bé, 11 anys després el panorama és el següent: la plataforma és Blogger, on vaig canviar després d'un periode mooolt llarg de problemes amb bloc.cat, el meu ordinador és un iMac de 21" de l'any 2009 que tot i que Apple ja l'ha marcat com 'vintage' em funciona perfectament (i que duri!), el programa gestor de blogs és el MarsEdit, l'editor d'imatges és el Pixelmator, les notícies les guardo al Pocket i els apunts els edito amb el Microsoft OneNote.

Uns quants canvis... però ja veureu dintre d'onze anys més !!!

 

Me'n vaig al badiu ...
Visca la terra lliure !!

3 comentaris:

Dan ha dit...

Enhorabona i que duri. D'aquí uns anys amb una versió de HAL9000?

Sergi ha dit...

Més enllà de tots els canvis informàtics, el que importa és que segueixes sent tu qui està darrere de tot plegat. I fins i tot tu i la teva vida heu patit una pila de canvis, però segueixes aquí, i jo que me n'alegro! 11 anys, quina animalada. Però ja que promets 11 anys més, espero veure-ho! Per molts anys!

Anònim ha dit...

Felicitats pels 11 anys! En pocs dies et copiaré la efemèride ;)

PS: Jo encara faig servir el delicious, em sento desfasat >_<

Publica un comentari a l'entrada