dimarts, 6 de setembre del 2016

L'home negre

(Encetem un micaco anecdòtic...)

A mitjans d'agost vam agafar a Sevilla l'AVE per tornar a Barcelona. A la poca estona de començar el viatge el meu fill em va fer una pregunta : "papi, falta molt per veure l'home negre?"

Jo em vaig quedar estranyat "l'home negre? Quin home negre?" i ell em va respondre "si papi, l'home negre que està quan falta poc per arribar a Barcelona, l'home negre!"

Jo no sabia de què em parlava fins que després de xerrar una estona amb ell vam descubrir que "l'home negre" era això …

Els Monegres

 

 

Me'n vaig al badiu...

Visca la terra !!

4 comentaris:

Sergi ha dit...

L'altra pregunta que se'm desperta és... per què aquest interès per los Monegros...? Per què els volia veure?

Carquinyol ha dit...

És el que més similar a un desert del que ha vist mai i li criden l'atenció els deserts (i els boscos, i els rius, i les muntanyes, i...)

Anònim ha dit...

L’arbre aquell solitari queda batejat com a “Home negre”

Carquinyol ha dit...

És una bona idea !! Ara a veure si sóc capaç de tornar-lo a trobar !!!

Publica un comentari a l'entrada