dimarts, 10 de gener del 2012

I ja van sis !!


6è aniversari

No fa res que he tornat de les vacances de Nadal i encara no estic jo gaire adaptat a la quotidianitat del dia a dia. Tot i això, no puc deixar d'escriure quatre lletres per celebrar el 6è aniversari d'aquesta petita pàgina que, misteris misteriosos, no sé pas com encara tinc ganes d'escriure de tant en tant mirant el poc temps que disposo per a fer-ho.

Han estat forces coses les que han passat en aquests sis anys, algunes, les més públiques, les he comentat aquí, altres, les més privades, generalment me les he guardat perquè he tingut sempre l'ànim de separar en Carquinyol, aquest nom de batalla per dir-ho d'alguna manera de la persona que, amb força son darrerament tot s'ha de dir, escriu al darrera de la pantalla. A vegades s'ha pogut aconseguir i a vegades no, que hi farem !!

El millor de tenir un bloc no es pas poder explicar allò que hom vol sinó comentar allò que et responen o que diuen els altres a casa seva. És la màgia que transforma el monòleg en diàleg i que, si s'utilitzés més sovint, faria avançar el món per camins molt millors dels que utilitza habitualment.

No puc dir-vos res més que gràcies a tots aquells que heu passat per aquí alguna vegada. Gràcies pel vostre temps i pels vostres comentaris, gràcies per donar-me una mica d'energia i de ganes per a continuar escrivint. Jo, per la meva part, miraré de continuar compartint amb vosaltres aquestes quatre coses boges que de tant en tant em passen pel cap.



Me'n vaig al badiu...
Visca la terra !!

9 comentaris:

Sergi ha dit...

Caram, ja veig que aquest serà l'any dels 6! No pas el meu, però fa pocs dies ja celebràvem el 6è aniversari d'un altre blog. Sou unes bèsties! Moltes felicitats per la teva trajectòria, i encantat que segueixis amb ganes de donar la tabarra. Si ho fas, nosaltres te la donarem a tu, i així tots contents!

Dan ha dit...

Felicitats, mestre. Sis anys en el mon blogaire és molt temps. Saps que ja ets tot un clàssic de la catosfera? Que per molts anys ens seguim llegint.

El porquet ha dit...

Caratsus! 6 anys! Jo no sé pas si hi arribaré a aquesta maduresa blogaire! En tot cas, per molts anys i per molts posts!

Aquí seguirem per a seguir donant vida al blog amb els comentaris, crítiques, riures i complicitats!

Marga ha dit...

Felicitats Carquinyol, i que malgrat el poc temps que tens, no se t'acabin mai les ganes d'escriure al blog.
Podem fer comentaris o no, però mai deixem de llegir-te.

Encetem el setè any i, quan es compleixi, aquí seré per felicitar-te de nou.

Petons! ;-)

Yáiza ha dit...

Per molts anys!!!! Caraaaam, 6 anys!!! Això és molt, eh!

I que en siguin molts més! Gràcies a tu per tots els posts compartits i comentaris intercanviats!

Jordi ha dit...

Per molts anys!!! I queda molt per escriure. Només a Badalona ja tens per milers de notes :DDDDD

Rita ha dit...

Per molts anys, Carquinyol!!! Sis anys ja és majoria d'edat blocaire.

Què faríem sense les teves sacsejades? ;)

Petons!

Carquinyol ha dit...

Xexu: Doncs apa, tabarra lliure per a tothom !! Moltes gràcies !!

Dan: clàssic? apa ja exagerat, però moltes gràcies !

El porquet: De ben seguir que hi arribes ! Moltes gràcies !

Marga: No et preocupis pels comentaris, amb el temps que tenim tots tan apretats sempre a mi ja em passa que no puc deixar tants com voldria a altres llocs! Moltes gràcies !

Yáiza: I a tu per llegir-los i comentar-los !!

Jordi: xDDD masses i tot !! Gràcies !

Rita: apa... ja em deixaran votar?? :P Moltes gràcies !

Anna ha dit...

felicitats!!!!!!!

Publica un comentari a l'entrada