dijous, 10 de març del 2011

El curiós efecte MLH


(Encetem un micaco demòcrata...)Llum

Hola catalanoparlant !! T'has trobat mai que, de sobte, et venen unes ganes inaguantables de pronunciar unes quantes frases en la fantàstica, internacional i tremendament amenaçada al Principat"lengua del imperio" ? No et preocupis ! No ets un traïdor a la catalana terra ni un botifler a la nostra petita, insignificant i regional llengua-dialecte, només has tingut la sort de gaudir de l'efecte MLH, més conegut com "Momento de Lucidez Hispana", una mena d'èxtasi sobrenatural que ens permetrà avançar en la nostra evolució i que ens dotarà d'una avançada i sofisticadíssima eina idiomàtica de darrera tecnologia que ens permetrà comunicar-nos amb qualsevol altre humà de planeta... sempre que aquest humà sigui originari d'Amèrica Central o del Sud, és clar !

Aquest efecte evidentment no l'he descobert jo, és clar ! Com podria el meu medieval i obsolet cervellet regionalcatalà imaginar fet tan fabulós ? No companys, ha estat gràcies als imparcials comunicadors del meravellós Telemadrid que l'he descobert...

Notícia e-Notícies

.... i gràcies a aquest efecte estic començant a veure quin són els pilars fundamentals de la hispanitat: ficar-se amb els sindicats, els gais, tot allò que pugui fer recordar que "los nacionales" eren una colla de fatxes, els 'rojos', el feminisme, els moros i, no podia faltar, el català. De fet, Intereconomia, la cadena amiga, condensa tot això que acabo de dir en una única imatge d'un dels múltiples anuncis adoctrinants que emeten ...

Captura Intereconomía

... i tot i que, sembla ser, malparlar dels jueus i dels maçons també és un signe hispànic prou clar, confesso que a hores d'ara em costa identificar-los com a "SOS ANFIBIOS ATROPELLADOS" o "TORNOS NUNCA USADOS", potser necessitaré tres o quatre MLH addicionals per a fer-ho !

Lamentablement, encara no acabo d'entendre la populatirat de la Belén Esteban i de certs programes de televisió, però tinc l'esperança que amb uns quants MLH més seré capaç de fer-ho...i qui sap!, si tinc molta sort puc arribar al Grau Vidal-Quadras i acabar cantant allò de "polaco el que no vote" !!!



Nota humorística :

Notícia Avui

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAA.... ainss... HAHAHAHA.... amf amf....

Me'n vaig al badiu...
Visca la terra !!

5 comentaris:

El porquet ha dit...

Però amb aquesta llista que pretenien mostrar?

- Gays peruanos.... ehem, i perquè els peruans? Quina mena de cosa estranya tenen els pobres peruans?

- Plantas de tabaco.... ehem, es refereixen al pràcticament extingit tabac que es plantava a Andorra per a cobrar subvencions?

No s'ha de mirar tant intereconomia que aquests sonats pateixen, de forma alarmant, de manca de neurones!

I la Chacon ja va esbombant que ella no és nacionalista. Quina pena que fan aquests actes d'autoodi, de vergonya pròpia, d'autodepuració... senyal de l'estupidesa de la senyora Chacon ... com del poble que ella diu vol governar.

AhSe ha dit...

Ostres, tens un cervell obsolet! Què fort, jo no ho havia notat... A mi em semblava que en sabies de tecnologia moderna i tal, que treballant com a tècnic no podies tenir sino un cervell modern, però pel que veig la realitat no deixa de sorprendre. Ara només faltaria que etiquetin al meu d'antic i em suggereixin el club més proper on m'hauria de fer un upgrade. Pfffffff!

Anònim ha dit...

Aquesta Chacón sembla que visqui a un altre planeta. Si es presenta ella, l'òstia del PSOE encara pot ser més espectacular que amb el ZP. Que ho faci, que ho faci, a veure si així per fi més gent obra els ulls!

zel ha dit...

Però encara no has après a no fer cas a segons què? A la porra!

Carquinyol ha dit...

el porquet: no ho miro tant, però sempre que ho miro fan alguna cosa 'interessant'... ;)

AhSe: Por em fa preguntar de quina forma fan l'upgrade...

Albert: No s'ho creu ni ella sortir com a candidata

zel: Algunes coses no cal deixar-les de fer ;)

Publica un comentari a l'entrada